GOD JUL!
Postet av Skrautvål IL den 24. des 2010

Kaldt men fint på Skardåsen juleaften - og flotte løyper. Benytt romjula til å ta ein tur. GOD JUL!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Skrautvål IL den 24. des 2010

Logg inn for å skrive en kommentar.