Vest fra idrettslaget til 1. klassingene
Postet av Skrautvål IL den 16. des 2008

Se på denne glade gjengen fra første klasse (Malin går i 2.kl) ved Skrautvål skule som akkurat har fått en ny vest av idrettslaget.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Skrautvål IL den 16. des 2008

Logg inn for å skrive en kommentar.